søndag, juni 05, 2011

Næste skoleår...

Nå - nu har jeg da i det mindste fået én ting på skemaet til næste år...! (Så mangler jeg kun 21 lektioner om ugen, for at have fuld skema...) Matematik i en 4. klasse. Det skal nok blive spændende. :o)

Men mit ønske om at komme i resourcecentret blev IKKE hørt...! "Måske om et par år", blev der sagt! Og DET er fandme IKKE godt nok! Det er en om'er! Det KAN da ikke passe, at der ikke skal lidt "ny luft" der ind. Helt seriøst - gennemsnitsalderen må være næsten 60!

Al respekt for mine ældre kollegers viden på området, men man bør udskifte personale ad hoc sådan et sted - og ikke på én gang! - og så tillader jeg mig at tro, at mange af de kommende problematikker med børn til ressourcecentret IKKE er af faglig karakter, men nærmere inden for mangel på sociale kompetencer, adfærd og evt. diagnoser.... Og lige præcis dér, er jeg nok væsentlig bedre fagligt funderet, end de er!

Men ledelsen har talt - og jeg forsøger at holde kæft...! (Så kan I selv regne ud, hvor god, jeg er til det....)

TILFØJELSE, D. 16. JUNI, 2011.

Jeg mener, at vi har en aldeles udmærket ledelse på min arbejdsplads - det skal der IKKE på nogen måde såes tvivl om! Men jeg synes ikke altid, at ledelsen træffer de RIGTIGE beslutninger (når de går mig imod...), og det er en HELT anden sag!!! Er man i tvivl om, hvad jeg mener - så kom og spørg mig, eller vær ligeglad! Man er nemlig ikke tvangsindlagt til at læse, hvad jeg skriver - det er ganske frivilligt..... Og i øvrigt: der ER ytringsfrihed i Danmark!!!

Det, jeg vælger at skrive her på MIN weblog er MINE meninger - og ikke nødvendigvis "den endedyldige sandhed". Men jeg har ret til at have dem - OG sige dem højt!

I øvrigt er det iflg. loven om ophavsret ulovligt at mangfoldiggøre/printe uddrag fra en weblog, kan jeg tilføje som bonusinfo....

Ingen kommentarer: