onsdag, maj 25, 2011

Nå ja... Lidt godt er der jo altid...!









Det er ikke HELT sandt, det der med, at der ikke sker noget godt.... Sidste weekend var Asta til 5 konfirmationer - og jeg til 3... Rigtig hyggeligt. Hvis man SKULLE brokke sig over noget, så måtte det være, at det dælendunseme er en smule DYRT med alle de gaver!!! Men dejligt var det også. Vi snuppede lige en overnatning på Comwell Middelfart imellem fredag og lørdag, for også at være frisk til Lauras konfirmation. Her er fotos af de smukke, unge mennesker:

2 kommentarer:

Rilla sagde ...

Hej smukke veninde :-)
... Fint billede af min lille konfirmand :-) Er det et jeg må få og har du flere? Jeg opretter en mappe til dig på dropbox, så kan du smide det derop?
SMASK OG KNUS

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

Har kun det samme foto, søde Rilla... Men jeg mailer det gerne til dig!
Jeg forsøgte at finde ud af det der dropbox - og DET kunne jeg så ikke...!
Men kom og drik noget mokka SNART!
KØS retur til dig!