torsdag, juni 16, 2011

Censur

Jeg overvejer at gøre min blog til et sted, hvor man ikke uinviteret kan komme ind og læse.... Ikke at jeg har noget på hjerte, som andre ikke MÅ læse - men jeg er da godt og grundig træt af folk, som ikke KAN læse, altså, indholdslæse...! Det er der åbenbart nogle på MIN blog, der har vanskeligheder med!
De fleste folk - som er nogenlunde velfungerende - har ingen vanskeligheder med, at forstå, hvad jeg mener! Jeg synes selvfølgelig, det er indlysende!
Jeg er også RIGTIG træt af nævenyttige folk, som gør det til en mission at misforstå og mistolke ALT, hvad jeg siger - og så oven i købet IKKE har nosser til at stå frem og sige det direkte til mig! Det er simpelthen SÅ lavt og svagpisser-agtigt, at jeg er tæt på at eksplodere! HVAD MED FOR FANDEN AT TONE KLART FLAG, OG SPØRGE MIG - HVIS DER ER NOGET DU/I IKKE FORSTÅR??? Jeg afskyr folk, der pr. definition tror det værste - og som i hvert fald ikke lader nogen tvivl komme nogen tilgode.
Nå - men som sagt: det er kun under overvejelse.... Jeg har det nemlig også sådan, at jeg ikke lader mig diktere af en flok berøringsanste, neurotiske fjolser, som opfører sig mindre begavet!!!
Man kan nemlig ganske frit vælge IKKE at læse på min blog, fordi man synes jeg er åndssvag! Og i øvrigt er der ytringsfrihed i Danmark - kan jeg nævne som bonusinfo, hvis nogen måtte være i tvivl...! :o)

Ingen kommentarer: