søndag, juni 12, 2011

Pinsesolen dansede i Grenå!

Må lige endnu engang takke den gode hr. Refsgaard for en fabelagtig pinselørdag-indflytterfest i Grenå... Jeg var spændt på, om det ville blive verdens værste fest - jeg skulle sidde alene med 6 mænd, da resten havde meldt afbud...! Blev dog hurtigt enig med mig selv om, at det skulle jeg nok kunne klare - om ikke andet, kunne jeg vel betragte det som et mindre, antropologisk studie!

Men naturligvis blev mine bekymringer gjort til skamme! (Jeg burde vel også kende Jess bedre, end at tro, at han kunne finde på at omgive sig med klaphatte....!)

Selskabet var mangfoldigt, må man sige! Jess, min gode gamle studiekammerat, er tømrer, pædagog, historieinteresseret og en vældig intelligent fyr! Så var der en læge, der var immigreret fra Tyskland og vinterbader (når solen skinner!), to brødre (som jeg ikke liiiiige kan huske, hvad lavede! - jo - den ene arbejdede vist med noget softwareudvikling og rejste en del...) der var gamle spejdervenner, roede havkajak, dykkede + en masse andet.... Så var der en klog, lokal fyr - wannabe-håndværker + en masse andet, og til sidst en gammel Siruspatrulje-fætter, hård med en hundeslæde & hele pivtøjet, der arbejdede med at lave infrastruktur i Nordøstgrønland, hvor der absolut INGENTING er....! Skønt selskab, må man sige... :o)


På fotoet pisker Henrik flødeskum til Irish Coffée med en akuboremaskine - Jess havde ikke liiiige fået investeret i en håndmixer....

1 kommentar:

Rilla sagde ...

... Det lyder da som en fed dag! Altid sjovt at møde mennesker, der er så markant anderledes end een selv :-) Og nej Jytte... Her tænker jeg ikke kun på kønnet ;-)