mandag, juli 18, 2011

Got the Blues...

Tror jeg er ved at blive sindssyg.... Opgav at komme til Grøn Koncert i fredags - og billetten hang faktisk på min opslagstavle...! Kunne bare mærke, at det var en af de dage, hvor omverdenen var bedre tjent med IKKE at være sammen med mig! Jeg er stadig på sammenbruddets rand - og pænt grådlabil. Har vældig svært ved at få gjort "ting" - hvilket ikke ligner mig! Selv madlavning & rengøring er næsten blevet til "projekter"! Jeg kan ikke lægge tanken om næste skoleår fra mig! Har endda opgivet Skanderborg Festival i år, pga. arbejdsbyrden... Er lidt bange for at miste mig selv... Heldigvis kommer min dejlige mor fra Kbh. i morgen og bliver til torsdag! Håber hun kan få mig i lidt bedre humør....

1 kommentar:

Githa sagde ...

Det lyder jo bestemt ikke som Jytte Juul - håber du har fået det meget bedre siden :o)