torsdag, april 28, 2011

Pyyyyyyh.....

SÅ kom beskeden endelig: Ingen fastansatte lærere eller børnehaveklasseledere skal fyres eller forflyttes pr. aug. 2011...!

Naturligvis ånder jeg lettet op - i hvert fald i et kvarters tid...! Nu kommer næste hurdle så: HVAD skal jeg lave næste år??? Mit grundlag på stedet er stadig rykket op - så det bliver under alle omstændigheder nye arbejdsopgaver. Kan jeg varetage dem? Kan jeg gå ind i en helt almindelig klasse, og have helt almindelig undervisning? Er min faglighed stor nok? Hvad siger mine kolleger? Har DE tillid til mig - eller bliver jeg misforstået?

Jeg håber - og tror på at det bliver godt! Jeg er nemlig glad for Korshøjskolen!

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Fedt fedt fedt! Tillykke med det. Det glæder mig. Selvfølgelig skal du nok klare de nye udfordringer. Knus B