søndag, februar 20, 2011

Afslapning

En vinterferie nærmer sig sin afslutning! Jeg elsker simpelthen vinterferier! På denne tid af året er det skønt med et pusterum... Der er stadig mørkt om morgenen - og intet mindre en pissekoldt!
I starten af ferien havde jeg Asta. Vi havde besøg af tante Mads og familien, var oppe hos Astas far med en kage på hans fødselsdag, og et par dage i Nr. Nebel hos moster Britta. Der fik vi også besøgt Liv, Lene & Ulrik - og Rikke & Johnny i deres nye hus! Skøn tur.

Og så har vi slappet af!!! Big time! Og set "Ringenes Herre"-trilogien. For første gang for Astas vedkommende. DET var skønt!

I torsdags kom Asta så op til faren. Og jeg har siddet begravet i papirer siden.... *suk*... Jeg kan saftsuseme ikke finde min dåbsattest! Og DET kom i den grad bag på mig! Jeg har bare altid styr på sådan noget.... Hm.... Indtil jeg ikke havde længere....

I aftes hyggede/festede vi lidt i huset. Vi spiste wienerschnitzel med ærter & brasede kartofler. Hyggeligt! Senere dukkede et par andre op - og nogle af os endte faktisk i byen (igen!) Og ja - jeg var selvfølgelig ikke hjemme før kl. knap seks i morges! Så alt var som det skulle være....
Dejlig, dejlig ferie! :o)

Ingen kommentarer: