mandag, november 01, 2010

Elements

Helt seriøst - man KAN da ikke andet. end blive glad i låget, når man spiser hjemmelavet suppe med hjemmelavede melboller af denne HELT igennem fantastisk smukke tallerken...! Det er "Elements" fra Royal Copenhagen, og farven er støvet grøn på den dybe tallerken. Den er i øvrigt så stor, at man godt kunne forveksle den med et mindre kartoffelfad.
Altså.... Jeg blev nærmest så glad, at jeg var nødt til købe 4 i en fart... Øhhh... Julegave til mig selv fra mig selv... Jow, jow - de står pænt pakket ind i julepapir und alles! :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Vildt classy! Serien har været med til at forynge Royal Copenhagens målgruppe betydeligt. Der er helt klart stil og sjæl over det. Jeg synes også, det er smukt, men jeg er bare for nærig til at betale for det. Jeg vil hellere have et par sko. Fnis...