tirsdag, november 16, 2010

Reuter for fuld udblæsning

Jeg er lige blevet færdig med at læse Bjarne Reuters "Den iranske gartner". Umiddelbart var det ikke en bog, jeg selv ville have valgt at læse - men overboen kom med den, og bad mig komme i gang! DET har jeg så ikke fortrudt!
Hvis jeg var det mindste i tvivl før, er jeg overbevist nu: Reuter har komplet knald i låget!!! Det er simpelthen "Tre engle og fem løver" for voksne... Manden er ordekvilibrist, og har den sygeste fantasi. Når man så hører til den særlige gruppe af mennesker, der altid omsætter ord til billeder på den indre skærm - så går det HELT galt, når man læser denne bog! Jeg har ligget alene om aftenen i min seng og skreget af grin! Det er da for cool....
Og forresten.... Der er lige udkommet en 2'er - den hedder "Den egyptiske tenor". Tror nok liiiige det er en "must-have"....! :o)

Ingen kommentarer: