onsdag, november 17, 2010

"Syn's godt om"

Hyggeligt, sådan at komme hjem fra job, sætte sig ud på balkonen med en smøg - og så blive råbt ad ovenfra: "Jyt, for fanden!" Jeps - kaffe & Berlinerpfannkuchen hos overboerne!
Verdensituationen og vores kommende jul blev debatteret. Ramme spurgte, om vi da ikke skulle give hinanden julegaver - nu vi skulle holde jul sammen.... Tjo - det kunne vi da godt, mente jeg. Specielt da jeg faktisk købte hendes i går! *fnis*
Jeg ER knageme heldig, at være omgivet af lutter skønne mennesker!
Life is good!

2 kommentarer:

Betina Lind sagde ...

Du vækkede mit sukkermonster! Mums. Jeg elsker Berlinerpfannkuchen. Det er nok min yndlingskage. Især hvis den er fra Guldbageren. Vi må snart spise Berlinerpfannkuchen og drikke mocca sammen.
Du har altså nogle gode naboer og jeg misunder somme tider dit sociale gen! Jeg kan godt forstå, du har så mange venner, for det er altid hyggeligt at være sammen med dig, Jytte. Knus og kærlighed fra Betina

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

Tusind tak for den søde kompliment, B.
Asta og jeg har planer om selv at fabrikere nogle Berlinere en dag - det kunne meget vel være dén dag, du bliver inviteret på mokka...!