onsdag, november 24, 2010

Kom sne, kom jul, kom GAVER!

.... Tjek, tjek & tjek!
Jeg synes selv, jeg er temmelig fremme i skoene - de tre første julegaver ER i hus! :o) Så mangler jeg vel bare.... Øhhh.... ca. 5...? (+ det løse!)
Det er da meget godt gået, når vi ikke engang er i december endnu! Ja, ja - jeg ved da godt, at der findes nogle, som har været færdige i månedsvis! Men helt ærligt... Hvis de ikke kan byttes, fordi de er købt på udsalg i sommer...? Narh, den holder bare ikke, vel? Og så mener jeg faktisk, at en del af julehyggen/december måned er, at gå og hygge med at købe gaver!
Og i år glæder jeg mig RIGTIG meget til jul! Ingen falske ørkenprinser til at forpeste min tilværelse - og lutter hygge med yndlingsoverboerne! DET bliver da SÅ nice!
Note til mig selv: Der er i dag præcis én måned til juleaften! :o)

Ingen kommentarer: