torsdag, oktober 28, 2010

Og snart er det jul...

Lige pludselig gør det ikke noget, at det snart er jul.... I år er jo ellers "Den Falske Jul" aka den jul, hvor jeg IKKE har Asta. Jeg har gået og været en smule små-bekymret - kunne ærlig talt ikke rigtigt forestille mig, at min mor og jeg skulle sidde og kigge på hinanden... Det kunne min mor så åbenbart heller ikke! Sidst jeg var hjemme, meddelte hun mig, at hun havde tænkt jul - OG handler derefter: Hun tager på højskole d. 20. december - og kommer ikke hjem igen før d. 3. januar!
Godt så! Jeg åndede relativ lettet op, og holder nu jul - eller hvad det bliver til? - sammen med yndlingsoverboerne! Lur mig, om der ikke liiiige kommer en ekstra Irish Coffée på bordet.... :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Pas nu på kolesteroltallet med alle de irish coffées! Du er ligeså slem som K. Suk... I livsnydere er ikke til at tæmme!