søndag, november 21, 2010

Den fikser vi lige....

SORT dag i fredags...
Min trofaste følgesvend igennem næsten 25 år brændte sammen! Altså - vi taler selvfølgelig
om håndmixeren!!!

Jeg fik den til min 21 års fødselsdag af Superelskeren Finn, fordi han var dødtræt af at piske flødeskum til Irish Coffée med den gamle hjulpisker, der altid takkede over... He, he.... Det der med Irish Coffée har altså stået på i mere end 25 år (Ikke så underligt, at jeg ikke render rundt og er et siv!)
Men hvorom alting er - jeg NÆGTER at godtage, at en håndmixer af den kvalitet bare skal dø! Herregud - 25 år er jo ingenting... (Sagde den gamle krampe!) I øvrigt HAR jeg også fikset den én gang før... Så kræet blev skilt ad, ledningen kortet lidt af - så det sammenbrændte forsvandt! - og så skulle den egentlig bare samles igen... Der opstod dog lige "et mindre problem"... Øhhh - hen ad gaden i en fart til Poul (med nogle kyskager i en pose!) og så samlede han den igen!
Så nu satser vi på 25 år til...! :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Jytte, dit mærkelige væsen! Tihi... Du er altså tosset. Knus fra B