onsdag, november 17, 2010

Asta - nu med hul i ørerne

SÅ skete det altså.... Den stoooore, skelsættende dag, hvor Okke-bokken fik hul i ørerne! Da hun var lille, var hun helt dååårlig efter at få det - men måtte ikke for sin onde mor! Da hun så blev lidt ældre, måtte hun gerne - men turde ikke... I dag kom hun så lige forbi efter skole, inden hun skulle til teater. (Hun er ved sin far i disse dage - derfor ordet "forbi".) Hun kom ned i bilen , for at hjælpe mig med at tage varer op, og så sagde hun: "Mor, NU tør jeg godt få huller i ørerne, for Carla har lige fået det, og nu er jeg så den ALLER sidste i hele verden, der ikke har huller i ørerne....!"
Det valgte jeg så IKKE at kommentere på i situationen, men svarede barnet, at så kunne hun godt få rumpen HELT ind i bilen - og så kørte vi ind til Det Runde Hjørne med det samme! (Inden hun fortrød...)

Nu er jeg så en del penge fattigere (læs: SMÅ julegaver i år!!!) men til gengæld har det søde barn små, fine huller i ørerne, med små, fine "diamanter", eller noget... :o)

9 kommentarer:

Betina Lind sagde ...

Hvor er hun yndig!

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

Ja - hun er meget yndig... (Måske mest når hun sover - eller på fotos....? He, he...?)

Githa sagde ...

Smuk datter du har :o)

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

Hej Githa.
Tak skal du have! :o)
Kender jeg dig forresten...? (Er bare nysgerrig!)

Githa sagde ...

Kender og kender ... :-)
Fra Albæk/Korshøjskolen ...gik i klasse med Erik Nielsen og Lars Caspersen (hedder han det ??... hukommelsen er ikke, hvad den har været)Et år ældre end dig ....eller måske 2 ?
Schousgade-kvarteret senere hen ...med fællesspisning i Beboerhuset.
Mange år siden efterhånden :-)

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

For den da...! Min hukommelse er vist helt væk! Eller måske skal jeg bare have et foto at støtte mig til. :o)
Kan man måske se dig på Facebook...?

Githa sagde ...

Så er jeg ikke alene om at have en hullet hukommelse :o)
Er på fb med billede .....dog ikke sikkert det hjælper dig :-)

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

Jamen - så mangler jeg bare et efternavn... Ellers finder jeg dig da ALDRIG! *smiler*

Githa sagde ...

Hovsa .... troede det var med her :-)
Githa Voigt ....og der er garanteret kun den ene :o)