tirsdag, november 16, 2010

Zhè dàodǐ zěnme huí shì?

Kom lige et øjeblik til at tænke på vores undervisningsminister.... (Pyyyh - nu får jeg nok IGEN mareridt i nat!)
Gad vide, hvilken del af anatomien hun egentlig tænker med??? Hendes sidste udspil - hvor hun mener, at børn i den danske folkeskole skal lære kinesisk, da Kina er Danmarks 10. største eksportland.... Øhhhh, undskyld mig... HVAD med de 9 første lande? Og hvad er der i vejen med spansk - hvis vi endelig SKAL vælge noget, udover engelsk, tysk & fransk???
Jeg tror altså, at hun er gået sukkerkold! Har hørt, at DF deler ud af citronmåner pt - måske hun skulle smutte forbi og få et enkelt stykke....

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Hej smukke! Tak for dine mega søde kommentarer på min weblog! :-)
Jeg ved snart ikke, hvad den regering efterhånden har gang i. Jeg kan nærmest ikke se Nyhederne eller åbne en avis uden at få raserianfald. Det kan snart ikke blive værre.
Knus Betina