tirsdag, oktober 12, 2010

Gucci - me like!

Har lige købt de mest vidunderlige solbriller fra Gucci. For første gang nogensinde har jeg købt et par solbriller, der kostede mere end 80 kr... (Arh - fik dem da banket ned fra 2.200 kr. til 1.700 kr.) For syv sytten da, som jeg synes de er PÆNE!!!
Lige om lidt kommer der er monster-stor mekanikerregning - så jeg skyndte mig simpelthen at købe dem imens der stadig var penge på kontoen. Skide smart! Astas konfirmation er på vej til at blive aflyst grundet finansielle fortrædeligheder - men moren har til gengæld de hotteste sunglasses EVER! :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

De er total fashion-dronning-agtige. Sådan nogle kunne "moi" også tænke sig, men eftersom jeg generelt sætter mig på solbriller, taber dem eller får dem ridset, nøjes jeg med H&M's bud på en fashionbrille. Griner!
Knus B