torsdag, oktober 07, 2010

And the winner is....

I aftes var jeg i min bank - Arbejdernes Landsbank - til et arrangement, kun for kvinder. Det handlede bl.a. om kvinder, og deres ofte relativ sørgelige pensionsopsparing...!

Men der var også lækker kaffe og Summerbird chokolader fra Farm Mountain, italiensk is fra Træløberen på Østervold, modeopvisninger fra Jackpot, Fr. Fie og Thomas, hår-halløj fra Poul M - og makeup fra Maria F.

Derudover var der så også en konkurrence.... Der blev trukket lod om diverse herligheder fra de forskellige forretningsdrivende, der havde haft en stand til arrangementet. Ramani og jeg var på vej hjem flere gange - vi var vildt trætte - men min bankdame fik os overtalt til liiige at blive en halv time længere... Good for us! Ramani vandt et gavekort til Frk. Fie på 500 kr., og JEG - som i øvrigt ALDRIG vinder noget! - vandt så lige hovedpræmien...! Et gavekort på 1.000 kr. ind til Jackpot, et gavekort på 1.000 kr. ind til Thomas, ansigtsbehandling + makeup fra Maria F (til en værdi af 1.000 kr.) og en vask/klip/farvning fra Poul M..... Ja - jeg vidste dårligt nok, hvordan jeg skulle reagere....! :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Det er da for sindssygt. Tillykke med det, Jytte. Du trænger sgu også til lidt forkælelse ovenpå din mors sygdom!