lørdag, oktober 02, 2010

Skønne Alberte

Jeg har faktisk RET mange veninder.... Nogle af dem, er yngre end andre! Alberte må siges at være én af de yngre af slagsen - hun er bare 3 år, men sin HELT egen! I torsdags fik Asta og jeg lov til at hente hende i børnehaven, så vi kunne få hende med hjem og samle kastanjer! DET var hyggeligt. Senere kom hendes mor og 2 søstre så og drak kaffe. Det var også rigtig hyggeligt! :o)
Alberte og Asta var også inde på Astas værelse, hvor Asta læste højt. Alberte forguder simpelthen Asta - så måske skal jeg ikke gå og tro, at jeg "er noget"... I hvert fald IKKE, hvis Asta er i nærheden - så ER jeg udkonkurreret på stedet!
Hvor er det skønt, med de her små væsener, der bare rigtig tidligt har deres helt egen personlighed! Husker det MEGET tydeligt, fra da Asta havde samme alder... Pyyyh - hårdt for forældrene, men en gave for ungerne!

2 kommentarer:

Rilla sagde ...

Nåhhhhh, hvor er de søde, vores piger :-) Alberte havde en hyggelig eftermiddag og vil gerne hentes igen en anden gang.

Jytte Juul Wehlmann sagde ...

*smiler* Vi vil også rigtig gerne hente hende en anden gang - det var SÅ hyggeligt! :o)