torsdag, februar 26, 2009

En god dag

Jeg har (igen) været til 3 måneders tjek på Skejby. De var tilfredse med mig! DET var jeg rigtig glad for - har haft en rigtig træls fornemmelse op til denne gang.... Ved ikke hvorfor; sådan var det bare. Men heldigvis uden grund! ;o)
Lena Tvede var med mig denne gang. Så kombinerede vi turen til Skejby med en gang badning ved Den Permanente. Luften var 7,9 grader og vandet 2,5.... Skøn tur! Vekselvirkningen imellem det kolde vand og den varme sauna er HELT fantastisk! Ligesom at blive nulstillet... Og SÅ kan man mærke, at man lever bagefter!!! Derudover er det smadderhyggeligt at være medlem af Jomsborg, som vinterbadeklubben hedder.

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Vinterbadning? Har du slået hovedet? Tihihi... det er en af de ting, jeg aldrig kommer til at forstå, men det er garanteret sundt. Jeg trænger sgu også til at blive nulstillet! Kram på dig