lørdag, november 18, 2006

Julefrokost-tid

Tilfældigvis ville min datter sove hos en klassekammerat i nat. Det betød så en ekstra "fri-aften" til mig. Ikke at jeg lige udmiddelbart vidste, hvad jeg skulle stille op med den - men på et tidspunkt blev yndlingsoverboen (som I nok skal komme til at høre meget mere til...) og jeg enige om, at vi da også lige kunne gå ned i byen og drikke et par øl. DET var måske en fejl...! Vi er tilsyneladende kommet ind i julefrokostperioden = sindssyge mennesker, der invaderer bylivet om natten max én gang om året! Damn, der er ikke meget pli at hente, efter indtagelse af formentlig et monstrøst antal snapse, der til enhver til ville kunne braklægge en mindre, jysk provinsby! Der MÅ være nogle af føromtalte, der aldrig fandt deres adresse igen! En yngre fyr, der gik med bukserne godt nede om ballerne (på den totalt ufede måde!) lignede en, der havde drukket hele julefrokosten ganske alene! Ikke at jeg på nogen måde minder om en raketforsker i en 100-hestes brandert - men HELT seriøst; jeg sparer nok alligevel lidt på de lamme kommentarer! Det var der til gengæld ej ret mange andre der gjorde!
Jeg bliver nærmest så'n lidt snerpet... Gad vide, om det bliver min nye stil?
Nåmen, heldigvis skulle jeg jo hverken drikke mig stiv eller spille moderne - så jeg gik da bare hjem i min seng allerede kl. 3.

Ingen kommentarer: