mandag, december 13, 2010

Stefan

For ca. 100 år siden var jeg faktisk ung...! (Lige i dag føltes det som for 200 år siden - HÅRD weekend, siger jeg bare!)
I sommeren 1980 var jeg i Østrig med min mor - bare 15 somre var jeg! - og der mødte jeg en rigtig sød fyr, der hed Stefan, som var fra Berlin. Vi blev vel en slags kærester... Skrev masser af breve til hinanden.... Laaaange kærestebreve på et lidt ubehjælpsomt engelsk! (DEN følelse kunne jeg godt tænke mig at opleve igen....)
Her forleden "fandt" Stefan mig så på Facebook! Tænk, han kunne huske mine navne - OG kunne genkende mig på mit profilbillede! (DET synes jeg er en bedrift i sig selv...Ser dælme NOGET anderledes ud nu, end da jeg var 15!)
Men hyggeligt at høre fra ham! Han bor stadig i Berlin, er gift og har to dejlige tvillingesønner på 16½. Pudsigt, som tid er en underlig størrelse... 30 år er jo ingen tid, vel...? :o)

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Det er da helt vildt som Asta ligner dig. Bare uden krøller! Fantastisk sådan at kunne reproducere en fin kopi af sig selv. Smil og kram B