mandag, september 06, 2010

Hallooo.... Er der nogen hjemme?

I går var der et meget kært og elsket familiemedlem, som liiiige fik mig ind i en mindre nedsmeltning.
Han havde været i København, og havde i Illums Bolighus set en udlænding SPYTTE på gulvet! Hvad mener I??? "Og sådan er "de" alle sammen! Så jeg overvejer at stemme på DF til næste Folketingsvalg!", var hans efterfølgende kommentar.
Pyyh - tænk at træffe så store beslutninger, på SÅ spinkelt et grundlag! Det er ved Gud ikke det mest intelligente, JEG har hørt! (Mon det var nu, man skulle begive sig ud i at fabulere over DF's samlede hjernekapacitet....? Narh - den snupper vi lige en anden dag!)
I øvrigt forstår jeg heller ikke, at man på nogen måde kan være så snævertsynet, når man selv befinder sig i en minoritetsgruppe....
Man SKAL i sandhed høre meget, før ørerne falder af - håber jeg...!

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Man tror jo, det er løgn. Men Kjartan og jeg har også et familiemedlem, som vi ALDRIG diskuterer politik med, fordi overlæggeren er så lav!