mandag, marts 23, 2009

Handy-woman nr. 1

Skulle møde kl. crap i morges, vi røg rundt som raketter allerede lidt over seks. Okke-bokken i skole, mig på job. Senere MUS-samtale (det gik godt!) og så ellers hjem og knokle videre!
Asta havde taget Carla med hjem fra skole - så vi lavede lige en Tour-de-Byggemarked! Først i Silvan og købe flere flyttekasser. De havde så udsolgt de 16 mm, MDF-plader, vi skulle bruge! Så måtte vi en tur i Jem&Fix... Fandt de føromtalte MDF-plader i de ønskede dimensioner - fuck, de vejer et halvt ton! Købte også en lægte på 3 m. Hvordan får man så det stablet ind i en alt for lille Golf, SAMMEN med 2 unger og 10 flyttekasser??? Lægten blev resolut savet i stumper og stykker. Den stakkels Asta måtte dele bagsædet med alle kasserne og to tunge plader, som med møje og besvær blev læsset i et forrygende haglvejr, imens mindst ti dorske mænd vadede forbi, uden i øvrigt at tilbyde deres hjælp! Og så er der nogen, der undrer sig over, hvorfor jeg er single????? Hallo - vil sgu hellere være alene til mine dages ende, end blive udstyret med sådan nogle måbende fæhoveder, der tågede rundt der ude! Nej tak!
Men hjem kom vi!
Nu mangler jeg bare en stiksav... Hm.... Må hellere låne en ude på skolen - jeg MÅ ikke købe mere værktøj foreløbigt!

1 kommentar:

Betina Lind sagde ...

Det var da utroligt. Ja, mange danske mænd er sgu så luddovne og doske, at det halve kunne være nok. Kjartan springer da altid til, når han ser kvinder (eller mænd for den sags skyld) bakse alene rundt med noget tungt. Jeg stod engang med et punkteret dæk i en time, uden nogen stoppede og hjælp mig. Jeg kan faktisk godt skifte dæk, men kunne ikke løsne det selv. Og engang jeg kørte galt i et kryds nede i Vejle, var der ikke en eneste der stoppede og hjalp med at skubbe bilen ind til siden.